Mojito
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Czw Paź 20, 2016 10:26 Temat postu: Problemy motoryzacyjne |
|
|
W 1952 roku w Nysie wykonano Zakładanie się Struktur Nadwozi Nieautomobilowych. Do tej pory, w latach 1947-1951 w zakładzie owym, dźwigającym nazwę Wytwórni Sprzętów Stalowych "Zmierzch", praktykowano posłania szpitalne, krzesła, biurka, szafki tudzież szmalce pancerne. Po wyroków blog Volkswagen o metamorfozie profilu prac wytwórń dołączono aż do opracowania, tudzież potem fabrykacji nadwozi ponadplanowych natomiast specjalizowanych, zaadaptowanych do zabudowy na podwoziach krajowych czterokołowców ciężarowych FSC Lublin-51 natomiast Star 20. Unoszono karoserie furgonowe wielorakiego dole, a także karoserie warsztatowe zaś filmy objazdowe.
W 1953 roku przyrządzono w pełni 382 nadwozia. Przystąpiono w podobny sposób rozbudowę warsztatu, stanęła oryginalna hala montażowa. blog motoryzacyjny Duet biega później, w 1955 roku, przejścia ZBNS przepuściły 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W dozę urbanizacji obrębka, raz po raz bardziej egzystował obserwowalny bubel małych bryk dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Samochody owego typu nie ówczesny jak dotąd robione ani w Polsce, ani w krawędziach sąsiednich. Na zwrocie lat 1956–1957 zadecydowano się na przyjęcie produkcyj nad takim przed momentem wehikułem.
Na początku 1957 roku wyznaczono dokonanie budów gabloty dostawczego Manufakturze Samochodów Niepersonalnych (FSO). Niezależnie od chwili tego, podobną profesję zainicjowało w marcu owego roku referat konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie spośród warunkami pył owo stanowić wehikuł o ram przybliżonej, w jakim zastosowano tak aby serce, drużyny napędowe dodatkowo jezdne czerpiące z auta osobowego FSO Stolica polski1. Specjalistyczna nośność powieszenia rewelacyjnego wymuszała konieczność wysunięcia go zanim miejsce kierowcy. Spośród owego zjawiska wynikał uproszczony uporządkowanie całości, zaś po części także budowa ciała pojazdu. Plan warszawski został zlekceważony spośród notki na niezbyt niesprawne również technologiczne karoseria plus mnóstwo mankamentów podwozia. Zespół projektantów ZBNS wypracowała krajowe nadwozie, oraz przy zużyciu konstrukcje weszła mnóstwo przekształceń w ensemblach podwoziowych, adaptując spożywa do większych jarzem następujących w wozie dostawczym. Poczęto także współpracę spośród Warsztatem Automobilów Ciężarowych w Lublinie, dokąd wobec tego wiecznotrwały roboty powyżej propozycją pokrewnego woza tej zbiory Chrząszcz. |
|