Rebecca Marshall
|
Wysłany: Pią Lis 22, 2024 08:51 Temat postu: buitenrecreatie |
|
|
Een van de concepten uit Fitch's boek dat mij sport en outdoor trouw klonk was dat van jouissance. Jouissance is een Frans woord met uale connotaties dat de bredere betekenis heeft van een nogal overdreven gevoel van plezier of plezier, vooral de vreugde om tegenover een tegenstander bewezen te worden. Ik heb vaak het woord "triomfalisme" gehoord en gebruikt in een soortgelijke zin. Fitch gebruikt het werk van politieke theoreticus Slajov Ž ižek als voorbeeld voor het begrijpen van de ideologie van evangelicalisme, zegt dat veel kan worden geleerd door aandacht te besteden aan de jouissance.
Tyndale maakte de opmerking \"ploegjongen\" die ik ken, namelijk: \"Ik trotseer de paus en al zijn wetten. Als God mijn leven spaar, zal ik er over vele jaren voor zorgen dat een jongen die de ploeg drijft mee oefeningen en fitness r van de Schrift weet dan hij doet.\" Helaas kennen veel van deze \"ploegjongens\" de Schrift niet \"kennen\" – ze kennen stukjes en stukjes of het, en misschien grote delen ervan, maar het is allemaal verweven met fantasieën van hun eigen schepping. Zij \" jacht en vissen kennen\" de Schrift niet, maar \"gebruiken\" de Schrift. Vroeger klonk het voor mij altijd zo bekrompen dat katholieken woeden tegen 'privé interpretatie' van de Schrift, maar het wordt nu duidelijker.
\" Ken Ham stelt een tegenovergestelde probleem voor, waarbij letterlijkheid een verheffing creëert boven de getuigenis van de Schrift, wat moeilijker is om tegen te gaan. Wanneer de ploegjongen zich afvraagt of Genesis werkelijk letterlijke scheppingsdagen onderwijst, is het antwoord: \"Stop met je hoofd te gebruiken.\ "De twee kanten zijn als de kaken van een bankschroef die ofwe sporten l autonomie verplettert tot onderwerping aan de heteronomie, ofwel cynisme produceert dat oprecht vragende individuen dwingt op te geven en weg te lopen.
Deze resultaten onderstrepen de potentiële rol van de lokale sociale omgeving bij het voorkomen en verbeteren van voedselonzekerheid op huishoudelijk niveau. Stakeholders die voedselzekerheidsinterventies op gemeenschapsniveau leveren, moeten overwegen interacties met lokale sociale kenmerken te overwegen en misschien de sociale omgeving zelf te veranderen. Verdere interventie die ook interacties met factoren op huishoudenniveau onderzoekt, kan leiden tot de ontwikkeling van interventies die zowel de voedselzekerheid van huishoudens als de gemeenschap verhogen.
Als zorgzame klanten van dierbaren moeten we eerlijke gesprekken stimuleren tussen de stervende, zorgverleners, dierbaren en vrienden. Toch mogen we er nooit druk op uitoefenen. Stervende individuen \"doseren\" zichzelf normaal als ze het feit van de ziekte in hun leven tegenkomen. Misschien kunnen ze er niet meteen over praten, of ze voelen zich alleen echt comfortabel om hun gevoelens en gevoelens te delen met bepa buitenrecreatie alde familieleden klanten.
Hospices zijn goed bemand en bekwaam om zowel de stervende persoon als het huishouden van de stervende persoon te helpen. Hun missie is om de stervende te ondersteunen met comfort en gemak, waardigheid en liefde, en om overlevenden te helpen om elk voor en kort na de dood om te gaan. Neem contact op met je lokale hospice vroeg in de doodsmethode. Vanwege het feit dat ze de realiteit van het dreigende verlies van levens niet willen toegeven, ook meestal familieleden wachten rond tot eindelijk de vorige paar dag en van het dagelijks leven van de zieke persoon\'s. |
|